Nəzəriyə, tarix, fəlsəfə, elm...

Bir neçə vaxtdı özəl sektorda olan bir marketinq işçisi üçün sıfır əhəmiyət və marağa sahib mövzularla məşğulam - marketinqin fəlsəfəsi, tarixi, nəzəriyəsi, elmi vs. Əvvəlcə tarixlə bağlı uzun bir çalışma, ardında nəzəriyə, elm, konspet qarışıq bir məqalə.

Hə ki, bu sahələrdə necə işlər görüldüyündən xəbər tutduq. Bu öz yerində. Hələ bir bunu sizinlə bölüşəcək qədər maraqlı da gəldi. Bartelsi tanıdım, Bazzelli, Hantı, Baqozzini kəşf etdim. Çoxuna bu mövzular yəqin ki, soyuq və mənasız görünür. Amma marketinqin bir əsrdə necə dəyişildiyini, niyə elm olmadığını, necə elm ola biləcəyini, şirkətlərin marketinq departamentindən artığı olduğunu, görmək üçün tarix oxumaq lazım imiş.

Bugün güc bəla çatdırdıq çalışmanı. 9 saat sonra da imtahan var. Bu arada dualarınızı istəyim. Ondan sonra 22 yanvara özəl mövzunu yazdıqdan sonra, sıra gələcək məqaləmizdən sizə təqdim edəcəyim xülasəyə.

Rüstəm kimi məndə də birdən əhvalımdan yazmaq həvəsi peyda oldu. Üstəlik dedim biraz gələcək yazılardan bəhs edim. Bir də yeri gəlmişkən internetdə gəzinərkən bunu gördüm:)

Hörmətlə,

2 yorum:

maNIKA dedi ki...

Ugurlar.... :)

Vüsal Qəmbərov dedi ki...

Təşəkkürlər!!! :)